Eka työpäivä pulkassa, ja hyvät fiilikset jäljellä ! Aamulla ei millään olisi jaksanu herätä kaheksaan töihin, mutta äiti patisti minut palkan toivossa loppujen lopuksi pystyyn. Sipaisin nopeasti hiukset nutturalle ja eikun menoks. Ekaks mun piti järjestellä yks hyllyvälikkö kuntoon (joka oli kauheeessa kunnossa ennen mun käden taitoja), ja teinkin sen millitarkasti. Sain kehut päälle, ja ohjastusta uusiin töihin. Pääsin täyttelemään hyllyjä kuntoon, ja oman mattoveitsen + käsineet. Mahtava päivä pulkassa, eivoi muuta sanoa. Seitsämän tunnin työpäivä, ilman yhtäkään taukoa. Yhen aikaan multa tultiinkin jo kysymään että "eikö sun pitäs pitää taukoja välillä" , turhia sanon minä, töihinhän minä tänne olen tullut. Maanantaina hakemaan kirjallinen työsopimus ja uusi työasu. Ja sitten taas lauantaina töihin takaisin.

Töiden jälkeen painuin viereiseen kauppaan ostamaan grandiosa-pakastepitsaa ja ananaslimpparia. Tein tämän vain pakon edestä hokemalla itselleni että "olen tämän ansainnut, en oo syöny mitään koko päivänä, ja kauhee nälkä". Kaupasta raahauduinkin suoraan mummon luokse, ja kaappaamaan enoni vaimolta kaksi ensimmäistä tuotantokautta frendejä. Näitä tuijotellessa, sekä pakastepitsaa syödessä tämä päivä suurinpiirtein kuluukin. Huomenna alkaakin sitten panikoituminen koulusta, kuten yleensä aina päivää ennen koulujen alkamista. Huomaankin että puolet tarvitsemistani tavaroista koreilee vielä kauppojen hyllyillä, ja eihän minulle ole intoakaan lähteä sinne maleksimaan taas yhdeksi lukukaudeksi.

Jakakaamme näistä hieman inspiraatiota :

                 1807451.jpg

                                 1807452.jpg

                                 1807456.jpg

                                 1807457.jpg

                                 1807458.jpg

                                            1807459.jpg

                                 1807467.jpg

                                             1807470.jpg

                                 1807468.jpg

http://community.livejournal.com/foto_decadent <- kuvia tuolta ja osa yksittäisiä bongauksia